USŁUGA – KONSUMENCKIE TESTY PRODUKTÓW

Oferujemy badania konsumenckie artykułów spożywczych i przemysłowych, testy porównawcze. Oferta skierowana jest do firm zainteresowanych lepszym poznaniem potrzeb klienta jego preferencji i oczekiwań. Badania konsumenckie pozwalają poznać opinię konsumentów na temat testowanych produktów. Korzyścią dla firmy zlecającej takie badanie jest lepsze dostosowanie oferty do oczekiwań klientów i w rezultacie wzrost wartości sprzedaży. Test daje wskazówki jak doskonalić produkt tak, aby jak najlepiej trafiał w gusta wybranego segmentu konsumentów, daje prognozę potencjalnych udziałów w rynku.

Zakres badań:

  1.  W przypadku artykułów spożywczych badania mogą dotyczyć:  oceny i postrzegania opakowania produktu, informacji  o produkcie, deklarowanej struktury składników, samopoczucie po spożyciu i wiele innych ustalonych ze zleceniodawcą.
  2. W odniesieniu do artykułów przemysłowych przedmiotem oceny może być: estetyka, funkcjonalność, jakość instrukcji obsługi, deklarowane parametry a użytkowanie, trwałość wrażenie z użytkowania produktu i inne ustalone ze zleceniodawcą.
  3. Przeprowadzamy testy produktów będących na rynku, produktów nowych lub zmodyfikowanych.
  4. Testowanie produktów może odbywać się w formie „testów ślepych” lub testy z widoczną marką,  testy prowadzone w domu, testy w studio, testy w punktach sprzedaży.
  5. Możemy prowadzić test jednego produktu , testy porównawcze, kiedy ocenia się dwa, trzy różne produkty.

Zasady współpracy i organizacja badań:

  1. Pracujemy w oparciu o wytyczne projektu badawczego sformułowane przez zamawiającego takie jak: informacje wstępne, cel badania, zakres prac, identyfikacja celów szczegółowych, harmonogram, oczekiwana forma prezentacji wyników.
  2. Przedstawiamy metodologię badania i regulamin zaakceptowany przez zleceniodawcę.
  3. Testy przeprowadzają wyselekcjonowane do danego testu grupy osób. a uwagi i sugestie przedstawiane są na przygotowanych ankietach. Testerami są przede wszystkim zwykli klienci, zainteresowani danym asortymentem.
  4. Istnieje możliwość wykonania testów w laboratorium.
  5. Za zgodą zleceniodawcy Istnieje możliwość publikacji wyników testów na Portalu www.testkonsumenta.pl.
  6. Wyniki badań wraz z interpretacją przedstawiamy w formie raportu.

Nasze atuty:
– doświadczenie w realizacji badań
– profesjonalizm
– kontrola pracy audytorów i ankieterów
– dostosowanie usług do realnych potrzeb klientów
– wykwalifikowana kadra z dużym doświadczeniem
Cena:  Uzależniona od zakresu badania uzgodniona  indywidualnie z każdym klientem.

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner